در این چند سال چه به آقای مداح گذشته که از طعنه و کنایه های توئیتری و اعتراض های مجازی به مشکلات معیشتی و بعضی سوءمدیریت ها و تمسخر توان دفاعی کشور حالا به خواندن بیانیه سیاسی در قالب شعر مولودی رسیده است.
کد خبر: ۱۴۱۱۴۳۷
تعداد بازدید : 271

به گزارش جام جم آنلاین، خوب به این جملات دقت کنید: «اینکه به راحتی دور هم می نشینیم و گریه می کنیم و به آسانی جلسه می گیریم مدیون شهدا و امام راحل و رهبرمان هستیم. افتخارمان این است که رهبرمان حسینی هستند. حالا بعضی ها که جو ایجاد کردند و بین امام حسینی ها اختلاف ایجاد کردند، ارباب هدایتشان کند.»

بله ، این سخنان از دهان کسی خارج شده که مداح مورد نظر ما را به رفاقت با او می شناسند و جلسه ای نیست که به همنشینی و انس با او افتخار نکند. مرحوم سید جواد ذاکر.

اما در این چند سال چه به آقای مداح گذشته که از طعنه و کنایه های توئیتری و اعتراض های مجازی به مشکلات معیشتی و بعضی سوءمدیریت ها و تمسخر توان دفاعی کشور حالا به خواندن بیانیه سیاسی در قالب شعر مولودی رسیده است.

هیچکس مخالف اعتراض و مطالبه گری و حتی فریاد زدن در مسائل مختلف کشور نیست ، از رهبری بگیر تا جوانان و دانشجویان و سخنران ها و مداحان در موضوعات مختلف صف اول مطالبه گری را تشکیل می دهند. کمتر از دو سال پیش جمعی از مداحان که حمید علیمی هم در میان آن ها بود با حضور در بندر ماههشر به موضوع مشکلات فاضلاب و آب شرب این شهر ورود کردند و با همراهی رسانه های کشور ، همچنین مجموعه عقیق ، صدای این مطالبه گری به گوش مسئولین رسید و درنهایت تعدادی از مسئولین مقصر در این ماجرا برکنار شدند.

اما این بار گویا ماجرا متفاوت است. از شروع آشوب های خیابانی سال گذشته و در کوران حملات رسانه ای خبیث ترین دشمنان علیه این پرچم ، هر روز شاهد موضع گیری های عجیب و غریب آقای مداح بودیم. توئیت های علیمی چنان سرباز -خبرنگارهای اینترنشنال ، بی بی سی و من و تو را سر ذوق می آورد که به سرعت تبدیل به تیتر یک این رسانه ها می شد.

در این مدت کم نبوده اند رفقای دلسوز او در میان مداحان که با یادآوری گذشته ها و حضورش در سوریه و فعالیت های جهادی اش در مناطق محروم ، سعی در حفظ او و نیفتادنش به دامن دشمنان ایران و اهل بیت کنند ، اما هر بار با واکنشی عجیب تر از او مواجه می شدند.

علیمی این بار در مراسم جشن ولادت امام رضا(ع) و در یک بیانیه سیاسی منظوم ، از حمله به دولت آغاز می کند و به مصرعی می رسد که دیگر بسیار صریح تر از کنایه های توئیتری گذشته است:
«نه شاه چاره کار است نه کسی جز او»

بله آقای مداح و شاعرش به خیالشان در همین مصرع با یک تیر دو نشان زده اند و اصلی ترین سفارش وصیتنامه شهدا یعنی ولایت فقیه را با دیکتاتوری پهلوی در یک کفه قرار داده اند.

آقای مداح !
اینکه با این ابیات آن هم در مجلس اهل بیت (ع) موجبات مسرت خاطر چه کسانی را فرهم می کنی به کنار ! اما مگر غیر از این است که بیرق سرخ عاشورا پس از قرن ها با خون دل های خمینی کبیر و خون پاک سربازانش در این کشور برافراشته شد. در آن روزگاری که عده ای روشنفکر نما با کنایه ما را ملت گریه می خواندند، این خیمنی بود که پای این روضه ها ایستاد و فریاد زد ما به برکت این مجالس امام حسین(ع) ملت حماسه هستیم.

در این سه دهه اخیر هم خلف صالحش ، یک تنه پای دفاع از این بیرق سرخ ایستاده و سربازانش با خونشان پای هر متجاوزی به حریم و حرم اهل بیت را قلم کرده اند.

رونق هرساله این جلسات و حضور پرشور جوانان ، احیاء محافل مناجات و اعتکاف و حماسه باشکوه پیاده روی اربعین مرهون همین ایستادگی ها و فداکاری هاست.

آقای علیمی رفیق شفیق مرحوم سید جواد ذاکر، آیا به بهانه مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت ها که همه ما به آن معترضیم ، در زیر بیرق مجلس اهل بیت(ع) و درسایه امنیت حاصل از خون پاک ترین فرزندان این ملت ، حمله به ستون خیمه انقلاب نامش مداحی است؟!

باز هم شما را به مرور حرف‌های رفیق قدیمی تان ارجاع می دهم.

مهدی ملک پور
سردبیر

منبع: عقیق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها